Людмила Федорова
СІК. Микола Васильович Гоголь, «Ревізор».
Засоби комічного у творі. Специфіка художнього конфлікту і жанру п’єси
І. Пропедевтика перцепції
Чому клоун так розмальовує свою зовнішність? Що відбувається із рисами обличчя клоуна? Які емоції викликає такий макіяж?
«… Мне жаль, что никто не заметил честного лица, бывшего в моей пьесе. Да, было одно честное, благородное лицо, действовавшее в ней… Это… лицо был – смех» (Микола Гоголь)
Саме через невміння драматичних акторів зіграти на сцені політичний цирк, а глядачів побачити – відбувається «репріманд». Перефразовуючи слова класика, можна сказати: всі сучасні комедійні шоу вийшли із «Ревізора».
ІІ. Складання діаграми «Сценічна арена N» (робота з теорією та текстом).
* Реприман тут: неприємність (від франц. reprimande - буквально: догана).
ІІІ. Рефлексія. Створення галереї масок героїв п’єси (графічно, словесно або метафорично).
IV. Д/з. Прочитати повість «Шинель».
Завантажити СІК у форматі doc.zip.
Матеріали люб'язно надіслано автором спеціально для читачів "Малої Сторінки".
Детальніше читайте на сайті Людмили Федорової: https://sites.google.com/
Дивіться також на "Малій Сторінці":