Більше...

Вступні пояснення для дітей до початку програмування гри "Майнкрафт" від провідного розробника Дженса Бергенстена


 

Мене звуть Дженс Бергенстен, але я більш відомий як Джеб. Я провідний розробник на Minecraft. Мені було 11 чи, може, 12,  коли я почав програмувати, тому що я хотів робити ігри. Один з друзів мого батька сказав мені, що для того, щоб зробити ігри, потрібно навчитися програмувати. Так ось, я і почав. Мені подобається проектування архітектури гри. Це те, що мені дійсно подобається у Minecraft. Протягом наступної години ви зможете освоїти ази інформатики та програмування. Алекс або Стів рухаються через моделювання частин гри  Minecraft. Традиційне програмування - як правило, в тексті, але сьогодні ми будемо використовувати блоки: систему, яка використовує блоки, які можна перетягнути і писати програми. Тут ви створюєте код JavaScript. Поняття, які ви вивчите - це те, що комп'ютерні програмісти використовують кожен день, - і є основою для комп'ютерної науки. Тут ми використовуємо ті ж поняття, щоб зробити Minecraft-роботів. Перед вами «Старт», і ви будете вибирати свій характер. Я збираюся вибрати Алекса. Давайте створимо код для програми, що допоможе їй рухатися по екрану. Екран розділений на три основні частини. Зліва гри простір Minecraft, де ваша програма буде працювати. Інструкції по кожному рівню написано нижче. Ця середня область є набором інструментів, і кожен з цих блоків - це команда, яка спрямовує дії Алекса. Білий простір праворуч називається робочим простором, і це те, де ми будемо будувати нашу програму. Якщо перетягнути moveForward-блок в нашій робочій області, а потім натисніть кнопку «Виконати», що відбувається? Алекс переміщається вперед на одну клітинку сітки. А що, якщо ми хочемо зробити щось після того, як він переміститься вперед на одне місце? Ми можемо додати ще один блок в нашій програмі. Я збираюся вибрати TurnRight- блок, і я буду тягнути його під мій moveForward-блок; дія блокується до тих пір, поки не з'явиться ця помаранчева лінія. Тоді, я зайду,  і два блоки будуть притягатися один до одного. Коли ми натискаємо Run знову, Алекс буде виконувати команди, які складені зверху вниз в нашому робочому просторі. І якщо ви хочете видалити блок, просто перетягніть його зі стека назад на панель інструментів. Щоб скасувати зміни і повернутися до того, як почався рівень, використовуйте Start Over - кнопку в правому верхньому кутку робочої області. 
Ще одна річ, ви бачите маленький трикутник на поворотних блоках? У будь-який час ви бачите ці трикутники, і це означає, що ви можете вибрати інший варіант. Давайте  починати кодування!

За матеріалами: https://code.org/minecraft

 

Усі статті з програмування на нашому сайті::

Як навчитися програмувати. Уроки програмування для дітей

Як навчитися програмувати. Уроки програмування для дітей

У цьому новому розділі ми з вами крок за кроком йтимемо по сходах програмування. Американські програмісти, що займаються розробкою відомої на увесь світ дитячої гри "Майнкрафт", нададуть вам уроки азів програмування, і ви зможете самостійно створити свою власну гру на базі "Майнкрафту". Тож розпочнемо! ;)


Останні коментарі до сторінки
«Вступні пояснення для дітей до початку програмування гри "Майнкрафт" від провідного розробника Дженса Бергенстена»:
Всьго відгуків: 0     + Додати коментар
На сайті