Програмування для дітей, урок 3. Години коду від Майнкрафт. Події


ЯК ПОЧАТИ ПРОГРАМУВАТИ. ГОДИНИ КОДУ ВІД МАЙНКРАФТ.

ПОДІЇ (УРОК 3)

 

 

 

Відео: Година коду Майнкрафт - Події (розповідає Melissa, дослідниця користувачів Minecraft)

 

Events 1

На наступному рівні ви можете обрати, бути Стівом, чи Алекс. Натискайте клавіші зі стрілками на своїй клавіатурі, щоби рухатися догори, донизу, ліворуч та праворуч. Тепер ви можете рухатися рівнем, де вам заманеться. Щоб використати істоту, просто підійдіть до неї, поверніться до неї обличчям, і натисніть "пробіл".


Events 2

Якщо ви використовуєте дотикочутливий екран, то проводьте пальцем вгору, вниз, ліворуч та праворуч, щоб рухатися. Потім торкніться гри, щоби використати предмет перед собою.


Events 3

Але що відбувається, коли ви використовуєте об'єкт? У Майнкрафті вівці скидають вовну, коли ви стрижете їх, корови тікають, коли ви б'єте їх, а кріпери вибухають, коли ви опиняєтеся біля них. Ці реакції відбуваються завдяки дечому, що називається подіями. Події кажуть вашій програмі слухати, або чекати, коли щось станеться. І коли це станеться, виконати дію.


Events 4

Наразі ми використали одну подію. Код, розміщений у розділі "коли створено", виконується, коли створюється істота, або розпочинається гра. На наступних кількох рівнях будуть нові розділи для таких подій, як "коли торкається" - запускається, коли ми торкаємось істоти, або "коли використовується", коли ми використовуємо об'єкт. Або, якщо хочеш, щоб зомбі зник зі сходом сонця, розмісти цю дію в розділі "коли настає день".

 

Після перегляду відео, переходимо до практичної роботи зі своєю версією Майнкрафту:

 

Програмування для дітей, урок 3. Години коду від Майнкрафт. Події. Melissa, дослідниця користувачів Minecraft

 

Закриваємо відео, яке бачимо спочатку, і працюємо над своєю версією Майнкрафту. 

Далі вибираємо свого героя (Alex або Steve) і  виконуємо наступне завдання: "Дослідимо наш світ! Рухайся за допомогою стрілок і натискай Пробіл чи клацай по ігровому полю, щоб використовувати об'єкти. Скористайся дверима, щоб зайти всередину будинку."

 

Програмування для дітей, урок 3. Години коду від Майнкрафт. Події. Melissa, дослідниця користувачів Minecraft

 

Наступне завдання звучить наступним чином: "У Майнкрафті вівці дають вовну. Розмісти блок "скинути" у розділ "коли використовується", тоді підійди та використай (Пробіл або клацання) вівцю для скидання об'єкту.​"

Виконання завдання виглядає, приміром, так:

Програмування для дітей, урок 3. Години коду від Майнкрафт. Події. Melissa, дослідниця користувачів Minecraft

 

Програмування для дітей, урок 3. Години коду від Майнкрафт. Події. Melissa, дослідниця користувачів Minecraft

 

Потім виконуємо завдання 6 - 9:

 

6. "Корови заблукали! Проведи їх до трави за допомогою блоку "зробити крок до" у циклі "постійно робити"."

7. "Шлях до вівці заблоковано кам'яною стіною. На щастя тут є кріпер. Кріпери вибухають, якщо до них торкнутися. Зроби так, щоб кріпер вибухнув біля стіни, тоді зможеш дістатись до своєї овечки!"

8. "О, ні! Зомбі замкнули тебе всередині! Закодуй залізних големів, щоб вони переслідували та атакували зомбі!"

9. "Тепер можеш заповнити світ тим, що забажаєш! Розміщуй блоки "створити" у розділі "коли гра починається", щоб створювати об'єкти на початку гри."

 

Після їх виконання переходимо до наступного уроку.

 

За матеріалами: https://code.org/minecraft

 

Усі статті з програмування на нашому сайті:

Як навчитися програмувати. Уроки програмування для дітей

Як навчитися програмувати. Уроки програмування для дітей

У цьому новому розділі ми з вами крок за кроком йтимемо по сходах програмування. Американські програмісти, що займаються розробкою відомої на увесь світ дитячої гри "Майнкрафт", нададуть вам уроки азів програмування, і ви зможете самостійно створити свою власну гру на базі "Майнкрафту". Тож розпочнемо! ;)


Останні коментарі до сторінки
«Програмування для дітей, урок 3. Години коду від Майнкрафт. Події»:
Всьго відгуків: 0     + Додати коментар
Топ-теми